Οι Προκλήσεις 15 Επιχειρηματιών στον Επαγγελματικό τους Στίβο

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Οι Προκλήσεις 15 Επιχειρηματιών στον Επαγγελματικό τους Στίβο

0 comments
Μέσα από τη στήλη Business Stories, γνωρίσαμε δεκάδες ιστορίες επιχειρηματιών που με τις ικανότητες, το ταλέντο και τη θέληση τους, έκαναν το επιχειρηματικό όραμά τους πραγματικότητα.
 
Στο παρακάτω άρθρο, θυμόμαστε τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι επιχειρηματίες στο ξεκίνημα τους. Ιστορίες που μας εμπνέουν να συνεχίσουμε να στηρίζουμε έμπρακτα όσους επιχειρούν στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, αλλά και στην υπόλοιπη επικράτεια.

Business Story #26.2: Μιχάλης Κυριακίδης

Ποιές ήταν οι αρχικές προκλήσεις που αντιμετώπισες όταν ξεκίνησες μετά την αποφοίτηση σου να ασχολείσαι με την οικογενειακή επιχείρηση; 
Ως πρώτη πρόκληση, έβλεπα την προσπάθεια να κάνω όσο το δυνατόν πιο σύγχρονη τη μονάδα μου. Ήταν ο πρώτος στόχος που έθεσα όταν ξεκίνησα και σήμερα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, έχουμε καταφέρει αρκετά πράγματα. Για παράδειγμα,η διαδικασία του αρμέγματος διαρκεί το μισό χρόνο από ότι παλιότερα. 
 
Η επόμενη πρόκληση ήταν να βελτιώσω τις επιδόσεις των ζώων μου, μια διαδικασία που διαρκώς εξελίσσεται μέχρι σήμερα. Από την στιγμή που τοποθέτησα το τελευταίας τεχνολογίας αρμεκτήριο, μπορώ πλέον να γαλακτομετρώ καθημερινά και με ακρίβεια τα ζώα μου και να κρατάω όλα τα δεδομένα τους. Με αυτό τον τρόπο, ευελπιστώ σιγά σιγά να μπορώ να ξεχωρίσω τα παραγωγικά μικρά (ζώα) από τις υψηλές επιδόσεις που κάνει μια μάνα και να βελτιώνω γενετικά τα υπόλοιπα ζώα. 
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #26.2: Μιχάλης Κυριακίδης

Business Story #26.1: Αγγελική Γανίδου

Ποιές είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες που επιχειρούν στον αγροτικό τομέα;
Είναι δύσκολες και βαριές οι καθημερινές εργασίες στον αγρό, όχι μόνο για τις γυναίκες, αλλά για όλους.
 
Επίσης, καμία φορά ακόμη και στις μέρες μας, υπάρχει αμφισβήτηση απέναντι στις γυναίκες που επιχειρούν στον κλάδο αυτό, ότι δεν είμαστε δηλαδή ικανές να τα καταφέρουμε. 
 
Ωστόσο, ως γυναίκα αλλά και ως μητέρα τριών παιδιών, θα έλεγα πως η μεγαλύτερη δυσκολία είναι οι πολλές ώρες δουλειάς και η έλλειψη συγκεκριμένου ωραρίου. Δε μπορείς εύκολα σε αυτό το επάγγελμα να έχεις ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Προσωπικά έχω επιλέξει, να μην παίρνω μαζί μου τα παιδιά στο χωράφι και αυτό σημαίνει πως πολλές μέρες καταφέρνω να τα δω πολύ λίγο. 
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story  #26.1: Αγγελική Γανίδου 

Ιωάννα Καλαϊτζή - Business story #12.2: Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Διάγνωση

Τι δυσκολίες συναντήσατε κατά την σύσταση της επιχείρησής σας; 
Οι πελάτες, έχοντας συνηθίσει τα δημόσια ΚΤΕΟ, “φοβήθηκαν” και στην αρχή αντιστάθηκαν σε αυτή την αλλαγή προς τον ιδιωτικό τομέα. Χρειάστηκε η καταβολή μεγάλης προσπάθειας για την αντιμετώπιση αυτής της παγιωμένης αντίληψης. Επίσης, μια μεγάλη δυσκολία ήταν η αποπληρωμή της υψηλής δανειοδότησης που έλαβα, προκειμένου να υλοποιηθεί η επένδυση.
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business story #12.2: Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Διάγνωση

Παναγιώτης Σταυρακάρας - Business Story #22: Αγροθράκη Α.Ε. 

Ποιά είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για την επιχείρησή σας αυτή τη στιγμή;
Παναγιώτης Σταυρακάρας: “Η δυσκολία της περιοχής είναι ότι είναι απομακρυσμένη γεωγραφικά που σημαίνει ότι για να ταξιδέψουν τα προϊόντα από εδώ, υπάρχει μεγάλο κόστος. Είμαστε μια ακριτική περιοχή, ωστόσο το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με έργα υποδομής. Σιδηροδρομικές γραμμές, εσωτερικές μετακινήσεις με τρένα εμπορευμάτων και με την αναβάθμιση των λιμανιών.”
 
Παρά τα όποια εμπόδια, ο κ. Σταυρακάρας συνεχίζει να πιστεύει στην αξία του επιχειρείν στην Ελλάδα και στην περιοχή της Θράκης ειδικότερα και να εργάζεται με αφοσίωση για την ανάπτυξη της επιχείρησης του. Όπως δηλώνει, η κινητήρια δύναμη του για να συνεχίσει το καθημερινό του έργο είναι η οικογένεια του, το όραμα και ο στόχος που έχει θέσει αλλά και η μεγάλη του αγάπη γι αυτό που κάνει.  
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #22: Αγροθράκη Α.Ε.

Αγγελική Δράκου - Business Story #31: Grizo & Prasino

Η αρχή, δεν ήταν το ίδιο εύκολη. 
Αγγελική Δράκου: Όπως κάθε επιχειρηματίας της Θράκης, η Αγγελική βρέθηκε γρήγορα αντιμέτωπη με την πρόκληση της τοποθεσίας και της απόστασης από τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας μας.
Χαρακτηριστικά αναφέρει, “Νιώθουμε ότι είμαστε απομακρυσμένοι, με ελλειπή σύνδεση με την υπόλοιπη χώρα και κυρίως με την πρωτεύουσα. Αυτό μας κόστισε πελάτες στην αρχή και γι αυτό αναγκαστήκαμε να γίνουμε περισσότερο εφευρετικοί σαν επιχειρηματίες, δημιουργώντας διαφορετικά κανάλια διανομής και χώρους αποθήκευσης για να λύσουμε κάτι που θεωρείται ήδη κεκτημένο για τις επιχειρήσεις σε άλλες περιοχές της Ελλάδας“.   
 
Έπειτα υπήρχε και η δυσκολία της έλλειψης τεχνογνωσίας στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Μέχρι τότε, η ενασχόληση με τα βότανα στην χώρα μας αφορούσε την μονοκαλλιέργεια αρωματικών φυτών σε μεγάλες εκτάσεις, τα οποία στη συνέχεια μαζεύονται με μηχανήματα και μεταφέρονται για επεξεργασία σε κάποιο τριβείο. 
 
“Την τεχνογνωσία την αποκτήσαμε με πειραματισμό και λάθη και ξοδέψαμε περισσότερα από 50.000€ μέχρι να μάθουμε τα απαραίτητα”. 
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #31: Grizo & Prasino

Πελαγία Καλουδά - Χρυσόστομος Κάμπος - Business story #17: Οι οφθαλμίατροι Πελαγία Καλουδά και Χρυσόστομος Κάμπος - Μαζί στη ζωή μαζί και στο επιχειρείν

Πελαγία και ο Χρυσόστομος: Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μας, επειστρέψαμε στην Ξάνθη με στόχο να επιχειρήσουμε “μαζί” και να ανοίξουμε τα δικά μας ιατρεία.
 
Το διάστημα αυτό είχαμε ήδη αποφασίσει να ξεκινήσουμε τα δικά μας ιατρεία. Είχαμε ακούσει ότι κατά καιρούς υπάρχουν προγράμματα που βοηθούν νέους ανθρώπους να ιδρύσουν την δική τους επιχείρηση, αλλά εκείνη την περίοδο δεν υπήρχε κάτι, οπότε αποφασίσαμε να περιμένουμε λίγο, μας λέει ο Χρυσόστομος. 
 
Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ξεκίνησε το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ανατολική Μακεδονία & Θράκη” 2014-2020", στο οποίο κατάφεραν να ενταχθούν με την βοήθεια της ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, ενώ παράλληλα βρήκαν τους κατάλληλους χώρους για τα ιατρεία τους.
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business story #17

Business Story #25: Ποτοποιία Οινοποιία Θράκης

Η ιστορία της Ποτοποιίας Οινοποιίας Θράκης αρχίζει το 1893 στην Κομοτηνή, όταν παραδοσιακοί ποτοποιοί, με καταγωγή από την Μικρά Ασία, μετέφεραν τη γνώση και την τέχνη της παρασκευής του ούζου στη Θράκη. Έτσι ξεκίνησε η παραγωγή και εμφιάλωση, με υποτυπώδη μέσα, ενός ποτού που συνδέεται άρρηκτα με την ελληνική κουλτούρα. Μέσα από χρόνια αφοσίωσης στην τέχνη της ποτοποιίας, οι γενιές των παραγωγών κατάφεραν να καθιερώσουν τα προϊόντα τους στην τοπική αγορά.
 
Το 1977, η διορατικότητα και οι επιχειρηματικές ανησυχίες οδήγησαν 17 μικρούς ποτοποιούς της περιοχής στο να ενώσουν τις δυνάμεις τους και κάπως έτσι δημιουργήθηκε η Ποτοποιία Οινοποιία Θράκης Α.Β.Ε.Ε. με έδρα την πόλη της Κομοτηνής.
 
Η οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας είναι αποτέλεσμα στρατηγικών επενδύσεων, οι οποίες θα διατηρήσουν τη σταθερή αναπτυξιακή της τροχιά. Σε αυτήν την ενότητα εντάσσεται και η συνεργασία της Ποτοποιίας με την εταιρεία ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, με τον κ. Μπακιρτζή, Διευθύνων Σύμβουλο της Ποτοποιίας, να δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος μέχρι τώρα από αυτήν. 
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #25: Ποτοποιία Οινοποιία Θράκης

Ελένη Πετροπούλου - Business Story #7: Κοκκύμελον

Το επόμενο βήμα για την κα. Πετροπούλου, εφόσον ο ξενώνας της είχε πλέον αποκτήσει την δική του ξεχωριστή ταυτότητα και το δικό του φανατικό κοινό ταξιδιωτών, ήταν ξεκάθαρο. 
 
Η Ελένη Πετροπούλου, αποφάσισε να δημιουργήσει στο φιλόξενο κήπο του ξενώνα της, ανάμεσα σε δέντρα και λουλούδια, ένα αναψυκτήριο, το οποίο προσφέρει στιγμές δροσιάς και χαλάρωσης καθώς και παραδοσιακά εδέσματα από τοπικά προϊόντα τα Σαββατοκύριακα.
 
Κατάφερε έτσι, να παρέχει στους καλεσμένους της μια ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής, αλλά και να δημιουργήσει ένα σημείο συνάντησης ταξιδιωτών που επισκέπτονται τον τόπο καθώς και οικογενειών από κοντινές περιοχές, που επιλέγουν τα στενά του Νέστου για τις σύντομες αποδράσεις τους από τον αστικό ιστό.
 
Με την προσθήκη της δραστηριότητας του αναψυκτηρίου, η επιχείρηση ενισχύει τις παρεχόμενες υπηρεσίες που ήδη παρέχει στους διαμένοντες επισκέπτες του ξενώνα και προσφέρει μία επιπλέον επιλογή στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, για να απολαύσουν γεύσεις του τόπου.
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #7: Κοκκύμελον

Παναγιώτης Μενεξές - Business Story #30: Menexes

"Όλα ξεκίνησαν από τον πατέρα μας ο οποίος από μικρούς μας είχε μαζί του στη δουλειά. Ουσιαστικά μεγαλώσαμε μέσα στην εταιρεία, κάνοντας την αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας", αναφέρει ο Παναγιώτης, ένας από τους αδελφούς Μενεξέ που διευθύνουν την εταιρεία σήμερα, επισημαίνοντας τη σημασία της οικογενειακής δέσμευσης και της συνέχειας.
 
Η παλιά παραδοσιακή επιχείρηση του κυρίου Κώστα Μενεξέ έχει πλέον καταφέρει να εκσυγχρονιστεί και να επεκταθεί πέρα από τα τοπικά σύνορα. "Προσπαθήσαμε να κάνουμε βήματα για τον εκσυγχρονισμό της εταιρείας μας, ανοιχτήκαμε σε νέες αγορές και σε νέα προϊόντα" δηλώνουν οι υπερήφανοι ιδιοκτήτες Θοδωρής, Σταύρος και Παναγιώτης, περιγράφοντας τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αλλά και την αποφασιστικότητά τους να επιτύχουν, παρά τις δυσκολίες της οικονομικής και υγειονομικής κρίσης των τελευταίων 15 ετών. 
 
Η επιτυχία της Μenexes δεν είναι αποτέλεσμα της τύχης ή των συνθηκών της αγοράς, αλλά της επιχειρηματικής προσπάθειας και των αξιών που χρόνια διέπουν την εταιρεία. Το οικογενειακό κλίμα, μεταξύ ιδιοκτητών και προσωπικού αποτελεί κεφάλαιο για τη σταθερότητα και τη συνέχεια της επιχείρησης, ενώ η αφοσίωσή της στην ποιότητα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας της. “Δεν κάνουμε εκπτώσεις στην ποιότητα, τα έπιπλα μας φτιάχνονται πάντα, με τις υψηλότερες προδιαγραφές”, θα μοιραστεί μαζί μας ο κ. Μενεξές.  
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #30: Menexes

Αχμέτ Αδέμ - Business Story #3: 1905 Boutique Hotel

Ο κ. Αχμέτ Αδέμ επισκέφτηκε τα γραφεία της ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης με ένα όνειρο. Αφού απέκτησε ένα διατηρητέο οίκημα, αποφάσισε να αξιοποιήσει τους δύο (2) ορόφους του κτηρίου και να δημιουργήσει ένα ξενοδοχείο κόσμημα για την πόλη. 
 
Οι δυσκολίες και το οικονομικό εγχείρημα ήταν αρκετά ιδιαίτερα, καθότι το υφιστάμενο κτίσμα αποτελεί ιστορικό μνημείο και έχει χαρακτηριστεί ως έργο τέχνης και ως ιστορικό διατηρητέο κτήριο κατηγορίας Α ́.
 
Οι εργασίες αποκατάστασης, συνοδεύτηκαν από το ανάλογο υψηλό κόστος και για το λόγο αυτό, η αναζήτηση και η ένταξη στο κατάλληλο χρηματοδοτικό εργαλείο ήταν αναμφίβολα μια αναγκαία συνθήκη για την υλοποίηση του όλου εγχειρήματος. 
 
Το πρόγραμμα που επιλέγει ήταν η «Ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς μεταποίησης, τουρισμού, εμπορίου - υπηρεσιών» και ύστερα από τρία (3) χρόνια και δύο (2) τροποποιήσεις, το 1905 Boutique Hotel ήταν πλέον έτοιμο να ανοίξει τις πόρτες του και να υποδεχτεί τους πρώτους του επισκέπτες! 
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #3: 1905 Boutique Hotel

Τζαμπάζ Σαλή - Business Story #27: Εκπαιδευτήριο Ideal Schools

Ο Τζαμπάζ Σαλή σημειώνει: Η μοίρα σε κατευθύνει προς ένα σημείο κάποιες φορές. Έμαθα αγγλικά για να μπορέσω να εργαστώ στο εξωτερικό. Πήγα λοιπόν για ένα μικρό χρονικό διάστημα στο Λονδίνο αλλά δεν μου άρεσε και έτσι γύρισα γρήγορα πίσω στην πατρίδα μου.
 
Το 2007 επιστρέφοντας στο χωριό του, ξεκίνησε με 3 μαθητές ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών στο σπίτι του. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, η εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του αυξήθηκε με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι μαθητές να τον επιλέγουν για την εκπαίδευση τους. Σύντομα, αποφάσισε να νοικιάσει έναν μικρό χώρο καθώς οι μαθητές αυξάνονταν.
 
Η κυριότερη πρόκληση που αντιμετωπίζει, όπως μας εκμυστηρεύεται ο ίδιος, είναι η διαχείριση των τριών διαφορετικών του ρόλων, δηλαδή του καθηγητή, του επιχειρηματία και του διαχειριστή. Η εύρεση ισορροπίας μεταξύ της προσωπικής διδασκαλίας και της διαχείρισης των φροντιστηρίων είναι μια συνεχής πρόκληση. Έτσι, κατά την πρόσληψη νέου προσωπικού, δίνει έμφαση στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση και την εμπειρία, αλλά επίσης προσέχει ιδιαιτέρως τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα των καθηγητών, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή αλληλεπίδραση με τους μαθητές. Αυτός ο συνδυασμός προσόντων και προσωπικότητας είναι κρίσιμος για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος μάθησης που ενθαρρύνει και υποστηρίζει τους μαθητές του εκπαιδευτηρίου Ideal Schools.
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #27: Εκπαιδευτήριο Ideal Schools

Ντέμης Χατζηεφραιμίδης - Business Story #4: Hellenic Medical Supplies - masks.gr

Ο Ντέμης και ο Ηλίας Χατζηεφραιμίδης, αντιμετώπισαν αρκετές δυσκολίες στο επιχειρηματικό τους εγχείρημα. Από τις πρώτες επικοινωνίες με μεγάλους προμηθευτές μηχανημάτων και πρώτων υλών στην Κίνα, τις απαραίτητες πιστοποιήσεις από τον ΕΟΦ μέχρι τις συνεχείς αλλαγές στα μέτρα προστασίας, τους έκαναν να ανασχεδιάζουν συνέχεια τα επόμενα βήματα τους.
 
Οι αρχικές ωστόσο καθυστερήσεις λόγω έλλειψης έμπειρων μηχανικών και απαραίτητης τεχνογνωσίας. Οι δυσκολίες στην παραγωγή, η μη διαθεσιμότητα κατάλληλων χώρων για την εγκατάσταση της επιχείρησης στην Ξάνθη και οι καθυστερήσεις για την πιστοποίηση από τον ΕΟΦ, αντιμετωπίστηκαν αποτελεσματικά μέσω της σκληρής προσωπικής εργασίας αλλά και της συνεργασίας με αξιόλογους επαγγελματίες (συμβούλους). Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, masks.gr, στοχεύοντας εξ αρχής στην ποιότητα έχει πετύχει στη μέχρι τώρα πορεία της, να εξασφαλίζει διαρκώς υψηλότερες προδιαγραφές για τα προϊόντα της, από τις απαιτούμενες προδριαγραφές της ελληνικής νομοθεσίας. 
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #4: Hellenic Medical Supplies - masks.gr

Business Story #1: Le Fondant

Ο Γιάννης Παρασίδης, πτυχιούχος οικονομολόγος, κατάλαβε γρήγορα ότι η δουλειά γραφείου δεν του ταιριάζει και αποφάσισε να δοκιμάσει τις επιδόσεις του σε κάτι εντελώς διαφορετικό συνεχίζοντας τις σπουδές του σε σχολή μαγειρικής. Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης του και κάποιες πρώτες εργασιακές εμπειρίες, βρέθηκε στη Γαλλία, όπου και ήρθε σε επαφή με την ιδιαίτερη τέχνη της γαλλικής ζαχαροπλαστικής και της σοκολατοποιίας. 
 
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, η αγάπη του για την σοκολάτα κέρδιζε ολοένα και περισσότερο την πρώτη θέση στην καρδιά του. Έτσι, το 2010 δημιούργησε το Le Fondant, φτιάχνοντας χειροποίητες, ξεχωριστές σοκολατο-δημιουργίες, για να ακολουθήσουν στη συνέχεια και τα ιδιαίτερα δημοφιλή, macaron.
 
Η αρχή ωστόσο δεν ήταν εύκολη. Η επιχείρηση άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό μέσα στην κρίση και ένα από τα πρώτα προβλήματα που αντιμετώπισε ήταν η έλλειψη κατάλληλου εξοπλισμού. Καταλυτικό ρόλο στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος έπαιξε η ένταξη της στη δράση του ΕΣΠΑ: “Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών υφιστάμενων επιχειρήσεων με την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές”, το 2015 η οποία, υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της εταιρείας ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης.
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #1: Le Fondant

Yilmaz Nurioglou - Business Story #8.5: Perla Beach Hotel

Ο Yilmaz Nurioglou, μας αναφέρει για την δημιουργία της επιχείρησης του:
 
Ήταν 2016 όταν αποφάσισα να κάνω μια νέα επένδυση στη Θάσο. Πριν από αυτό δούλευα για 12 χρόνια σε μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία στην Τουρκία σαν Marine engineer. Πάντα έβλεπα την εταιρική ζωή σαν δεύτερο πανεπιστήμιο, μέσα από το οποίο θα ανέπτυσσα τις απαραίτητες δεξιότητες για να μπορώ να διαχειριστώ κάποια στιγμή τη δική μου επιχείρηση. Ηταν μια δύσκολη απόφαση καθώς έπρεπε να αλλάξω καριέρα, χώρα και να αντιμετωπίσω μια σειρά προκλήσεων, αλλά γνώριζα ότι τα 40 ήταν η τελευταία μου ευκαιρία να “δραπετεύσω” και να φτιάξω τη δική μου επιχείρηση. Ετοιμαζόμουν άλλωστε εκείνη την περίοδο να γίνω πατέρας και αποφάσισα ότι ήθελα να μεγαλώσω τα παιδιά μου σε ένα πιο ήρεμο περιβάλλον, μακριά από την Κωνσταντινούπολη. Όλα τα παραπάνω συνέβαλαν στο να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα και να ξεκινήσω αγοράζοντας τη γη για το ξενοδοχείο μου το 2016.  
 
Διαβάστε περισσότερα στο Business Story #8.5: Perla Beach Hotel