Business story #16: Γιώργος Ταμίας (Motohouse Tamias)

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Business story #16: Γιώργος Ταμίας (Motohouse Tamias)

0 comments

Mε μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια σας παρουσιάζουμε τη νέα ιστορία της στήλης Business Stories.

Η στήλη Business Stories παρουσιάζει από «μέσα» τις ιστορίες επιτυχίας των ανθρώπων που εμπιστεύτηκαν και συνεργάστηκαν με την εταιρεία ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, αξιοποίησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις χρηματοδοτικές δράσεις στις οποίες εντάχθηκαν και με τις ικανότητες, το ταλέντο και τη θέληση τους, κάνουν το επιχειρηματικό τους όραμα πραγματικότητα. 

Οι άνθρωποι της εταιρείας ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης θα στέκονται πάντα υποστηρικτές σε κάθε προσπάθεια υλοποίησης των αναπτυξιακών στόχων των πελατών της.

Η 16η business story διηγείται την ιστορία ενός σύγχρονου νέου επιχειρηματία, του Γιώργου Ταμία, ο οποίος όντας μεγαλωμένος ανάμεσα στις δεκαετίες του '80 και του '90 βίωσε τόσο την τάση της εποχής που αποτέλεσαν οι δύο τροχοί, όσο και την αυγή των νέων τεχνολογιών με την ταχεία ανάπτυξη των υπολογιστών και του διαδικτύου.


 

Για το Γιώργο, η επαγγελματική του ενασχόληση με τον κόσμο των μοτοσυκλετών και των μοτοποδηλάτων ήταν σχεδόν μονόδρομος, καθώς προέρχεται από μία οικογένεια με παράδοση στο συγκεκριμένο αντικείμενο και έχει ουσιαστικά δημιουργήσει κάποιες από τις πρώτες του αναμνήσεις στο οικείο περιβάλλον του συνεργείου.

Η επαφή του με τις μοτοσυκλέτες ξεκίνησε κυριολεκτικά από τα πρώτα του χρόνια, αλλά περίπου στα 10 άρχισε να πιάνει εργαλεία και να βοηθάει τον πατέρα του, τον κ. Τάκη στη δουλειά. Οι μηχανές άλλωστε ήταν στο DNA του από πάντα. 

Ο ίδιος όμως εκτός από λάτρης των 2 τροχών, δηλώνει επίσης παιδί της τεχνολογίας και έτσι κοιτάζοντας αποφασιστικά στο μέλλον θέλησε να αξιοποιήσει τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και τον κόσμο του διαδικτύου σε ένα κατά τα άλλα ασύμβατο μέχρι σήμερα αντικείμενο δραστηριότητας, όταν ανέλαβε την επιχείρηση του πατέρα του το 2013. Στόχος του ήταν να συνεχίσει και να αναπτύξει όσα είχε με σκληρή δουλειά και πολύ κόπο καταφέρει να χτίσει ο πατέρας του.

Την εποχή εκείνη λίγες ήταν οι επιχειρήσεις που ασχολούνταν με το λιανικό εμπόριο ανταλλακτικών μέσω διαδικτύου. Ωστόσο, οι φίλοι του που δραστηριοποιούνταν ήδη στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε άλλους κλάδους τον προέτρεψαν και ο ίδιος πήρε τη γενναία απόφαση να δοκιμάσει το άνοιγμα στη νέα αγορά με αργά και προσεκτικά βήματα.  

Θα μπορούσα να συνεχίσω μόνο με το συνεργείο και να είμαι μια χαρά.  Το μια χαρά δε μου αρκούσε. Είδα την επιχειρηματική ευκαιρία και την κυνήγησα χωρίς να είμαι καθόλου σίγουρος για το αποτέλεσμα.

Ξεκίνησε μόνος του, διαθέτοντας ένα laptop να δουλεύει το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Όταν αυτό άρχισε να αποδίδει καρπούς μετά από δύο περίπου χρόνια προσπάθειας, σκληρής δουλειάς και αξιοποίησης των όποιων δυνατοτήτων προβολής του παρουσιάστηκαν, έπρεπε να γίνει το επόμενο βήμα.   

Αρχικά έφτιαξα το e-shop. Και όταν χρειάστηκα υποστήριξη για την υλοποίηση του αποφάσισα να αξιοποιήσω κάποια από τις δράσεις του ΕΣΠΑ.” 

Η επιχείρηση του Γιώργου Ταμία, υλοποίησε τη δράση “Ψηφιακό Βήμα” στο πλαίσιο της οποίας χρηματοδοτήθηκαν δαπάνες για νέο εξοπλισμό για την εξυπηρέτηση τόσο του φυσικού όσο και του ηλεκτρονικού της καταστήματος, λογισμικού διαχείρισης των πελατών της, καθώς και προσωπικού για τη διαχείριση και την υποστήριξη της δραστηριότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όπως δηλώνει ο ίδιος, η απόφαση για την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, στάθηκε καθοριστική για την εξέλιξη της. Με τον εξοπλισμό αλλά και τα συστήματα που προμηθεύτηκε μέσω της δράσης κατάφερε να κάνει τη δουλειά και την καθημερινότητα του πιο εύκολη. Με τη διασύνδεση του προγράμματος διαχείρισης πελατών με το e-shop του, τις δυνατότητες παρακολούθησης και διαχείρισης αποθεμάτων στα ανταλλακτικά και τα αξεσουάρ του καταστήματος, τη διευκόλυνση και την καλύτερη οργάνωση των καθημερινών εργασιών της ομάδας, η επιχείρηση απόκτησε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που την έχουν κάνει να ξεχωρίζει.  Σήμερα, μπορεί να στέλνει αυθημερόν όλες τις παραγγελίες που διαχειρίζεται, να είναι συνεχώς στη διάθεση των πελατών για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους με την αξιοποίηση των μέσων που διαθέτει, αλλά και να προσφέρει τα προϊόντα της λόγω της αποτελεσματικής διαχείρισης των αποθεμάτων της, σε ελκυστικές για τον πελάτη τιμές.   

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης motohousetamias.gr φέρνει πλέον το 75% των εσόδων της επιχείρησης και ο Γιώργος έχει αφήσει οριστικά την ενασχόληση με το τεχνικό κομμάτι και τις επιδιορθώσεις μοτοποδηλάτων και έχει αναλάβει το ρόλο του συντονιστή των εργασιών του προσωπικού που απασχολούνται στο συνεργείο και το e-shop. 

Πλέον, το e-shop, είναι η βασική ενασχόληση της επιχείρησης μου. Με τα συστήματα που έχω στα χέρια μου, μπορώ να εξυπηρετήσω μεγάλο αριθμό παραγγελιών, οπότε συνεχίζω να επενδύω σε αυτό. Χωρίς το CRM, τον εξοπλισμό και όλα τα εργαλεία που απέκτησα μέσω της δράσης “Ψηφιακό Βήμα”, δε θα είχα φτάσει στο σημείο που είμαι σήμερα.”

Για τη συμμετοχή του στη δράση ο Γιώργος συνεργάστηκε με την ομάδα του Τομέα Ανταγωνιστικότητας ΜμΕ της ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης. Την υποβολή του φακέλου ανέλαβε η Εύη Βοϊβατοπούλου, Συντονίστρια Ανάπτυξης Τομέα Ανταγωνιστικότητας ΜμΕ, ενώ την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου η Σοφία Αργυριάδου, Σύμβουλος Ανάπτυξης Τομέα Ανταγωνιστικότητας ΜμΕ και Στέλεχος του Τμήματος Marketing της ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης. 

Ο Γιώργος έχει επίσης εμπιστευτεί την ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης και για την υποβολή αίτησης στη δράση «Ενίσχυση επιχειρήσεων για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας COVID-19 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη» (Δράση 3δ.5-6.2) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανατολική Μακεδονία και Θράκη» 2014-2020.

Για τη συνεργασία μου με την ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Όλες οι διαδικασίες για την υποβολή και την υλοποίηση του προγράμματος έγιναν όπως έπρεπε. Γι αυτό το λόγο, η ena θα είναι αυτή που θα επιλέξω και την επόμενη φορά που θα συμμετέχω σε κάποιο επενδυτικό πρόγραμμα.

Σύμφωνα με το Γιώργο, τα χρηματοδοτικά προγράμματα ενίσχυσης βοηθούν και υποστηρίζουν σε μεγάλο βαθμό τον σύγχρονο επιχειρηματία γιατί αποτελούν ένα σημαντικό κίνητρο για την επέκταση, ανανέωση και εξέλιξη της επιχείρησης του, καθώς προχωράει με μεγαλύτερη ασφάλεια σε επένδυση γνωρίζοντας ότι τμήμα της επιστρέφεται μέσω των εκάστοτε δράσεων. Ο ίδιος θα συνεχίσει να επενδύει στην επιχείρηση του, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι χρηματοδοτικές δράσεις των εθνικών & ευρωπαϊκών προγραμμάτων. 

Για την επόμενη μέρα της επιχείρησης μου, έχω μεγάλα σχέδια. Θέλω να αρχίσω σιγά σιγά να κάνω ο ίδιος εισαγωγές, όπως επίσης και να φτιάχνω τα δικά μου branded προϊόντα” 

*Η δράση “Ψηφιακό Βήμα” εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία, του ΕΣΠΑ 2014-2020 και ευνόησε εκατοντάδες μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας την προσπάθεια για την ψηφιακή αναβάθμιση τους.  

Η επιχείρηση του Γιώργου Ταμία, αποτελεί λαμπρό παράδειγμα αξιοποίησης των κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων για την απαραίτητη ψηφιακή αναβάθμιση και τελικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό που έχει στη διάθεση του ο σύγχρονος επιχειρηματίας. Καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα συνεχίσει να αποτελεί βασικό άξονα της ανάπτυξης της επιχειρηματικής δραστηριότητας στα επόμενα χρόνια, δεκάδες χρηματοδοτικές δράσεις υποστηρίζουν δαπάνες προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.  

Δείτε τη δράση "Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΜμΕ" που είναι σε εξέλιξη για την ενίσχυση της δικής σας επιχείρησης. 

Θυμηθείτε πώς ωφελήθηκε η επιχείρηση του κ. Ρούσσου Βενέδικτου για την ψηφιακή αναβάθμιση της στο Business story #9: e-Λιανικό - Kapadyo.gr από προηγούμενη δράση ενίσχυσης.

Στη δημιουργία του 16ου Business Story συμμετείχε η ομάδα Marketing της ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης και πιο συγκεκριμένα οι: Χρήστος Πιτιακούδης, Σοφία Αργυριάδου και Μαρία Καρυοφυλάκη. Ευχαριστούμε θερμά τον Γιώργο Ταμία για τη συνεργασία, τη φιλοξενία και όλες τις πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μας. 


 

 

Motohouse Tamias - Γιώργος Ταμίας

Καπνεργατών 26, Ξάνθη

[email protected]

2541071587, 698763100

Facebook

Instagram

Tik Tok

Youtube