Business Story #23: #enaevents
Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια σας παρουσιάζουμε τη νέα ιστορία της στήλης Business Stories.
Η στήλη Business Stories παρουσιάζει από «μέσα» τις ιστορίες επιτυχίας των ανθρώπων που εμπιστεύθηκαν και συνεργάστηκαν με την εταιρεία ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, αξιοποίησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις χρηματοδοτικές δράσεις στις οποίες εντάχθηκαν και με τις ικανότητες, το ταλέντο και τη θέληση τους, κάνουν το επιχειρηματικό όραμά τους πραγματικότητα.
Οι άνθρωποι της εταιρείας ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης θα στέκονται πάντα υποστηρικτές σε κάθε προσπάθεια υλοποίησης των αναπτυξιακών στόχων των πελατών της.
Η 23η Business Story διαφέρει από τις προηγούμενες καθώς αφορά την ίδια την ena και την υπηρεσία της #enaevents, η οποία ανοίγει νέους ορίζοντες στη διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και όχι μόνο.
Στον σύγχρονο κόσμο, η επικοινωνία είναι βασικός παράγοντας που σχηματίζει γέφυρες μεταξύ ανθρώπων και ιδεών. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, με μια ιστορία που ξεκινά από το 2006, έχει δημιουργήσει τη νέα της υπηρεσία, #enaevents, η οποία σχεδιάζει και υλοποιεί εταιρικές, εκπαιδευτικές και ενημερωτικές εκδηλώσεις και συνέδρια, δια ζώσης, υβριδικά και απομακρυσμένης συμμετοχής στο φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο.
Πώς γεννήθηκε όμως η ιδέα για ένα τόσο διαφορετικό Business Unit μέσα στην ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης;
Η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση αναδεικνύεται κρίσιμη για την προσωπική και επαγγελματική μας ανάπτυξη, στην εποχή της πληροφορίας και σε έναν κόσμο που δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Εν τω μεταξύ, οι επιχειρήσεις, οι φορείς, και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα αντιμετωπίζουν μια δυναμική και ανταγωνιστική αγορά που απαιτεί προσαρμογή και καινοτομία. Σε αυτό το σύγχρονο περιβάλλον, η επικοινωνία και η δυνατότητα δικτύωσης αποτελούν ζωτικά εργαλεία που επιτρέπουν σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να παραμένουν συνδεδεμένοι, να μοιράζονται γνώσεις και να ανταλλάσσουν ιδέες για την επιτυχία τους.
Στην ομάδα της ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης αρέσει πάντα να αφουγκράζεται τις ανάγκες των ανθρώπων της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία, ακολουθώντας το όραμα των συνιδρυτών της εταιρείας, Δημήτρη Μπαρδακίδη και Σταύρο Αμοιρά. Μέσα από την καθημερινή αλληλεπίδραση μαζί τους και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουν δημιουργηθεί, έχει αναδειχθεί η αυθεντική ανάγκη των επιχειρήσεων και οργανισμών που συνεργάζονται με την ομάδα της ena για την επικοινωνία και ενημέρωση προς το κοινό τους.
Δημήτρης Μπαρδακίδης: Η #enaevents δημιουργήθηκε για να καλύψει μια ανάγκη που διαγνώσαμε και αφορά τη δυνατότητα διοργάνωσης εκδηλώσεων υψηλών προδιαγραφών από έναν αξιόπιστο συνεργάτη με έδρα στην Περιφέρεια ΑΜΘ ώστε να εξυπηρετηθούν οι Φορείς (Δημόσιοι και Ιδιωτικοί) της περιοχής κάλυψης.
Η περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, άλλωστε, είναι μια περιοχή με πολλές επιτυχημένες μικρές επιχειρήσεις, δραστήρια ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς που επιθυμούν να μοιραστούν το όραμα τους. Η περιοχή προσφέρει επιπλέον μια μοναδική εμπειρία για τους επισκέπτες, συνδυάζοντας τη φυσική ομορφιά, την ιστορία, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και την πολυπολιτισμικότητα σε έναν εκπληκτικό προορισμό. Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει καθιστούν την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη έναν "κρυμμένο θησαυρό" του ελληνικού συνεδριακού και όχι μόνο τουρισμού.
Σταύρος Αμοιράς: Αυτό που θέλει να δημιουργήσει η ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης με την υπηρεσία της #enaevents είναι ο μετασχηματισμός επικοινωνιακών στόχων σε αξέχαστες εμπειρίες. Με έμφαση στη λεπτομέρεια και στην αδιάκοπη δέσμευση για το εξαιρετικό, έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα που επιθυμεί να μετατρέπει μια συνηθισμένη συγκέντρωση σε μοναδική εμπειρία. Είτε πρόκειται για την συναισθηματική σύνδεση και την ατμόσφαιρα μιας ζωντανής εκδήλωσης είτε για την απρόσκοπτη ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε μια ψηφιακή σύνδεση, η #enaevents διασφαλίζει ότι κάθε συμμετέχων θα φύγει με κάτι παραπάνω από αναμνήσεις, θα κερδίσει έμπνευση και θα νοιώσει σύνδεση.
Πιστή στην αποστολή της να συμβάλλει στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των περιοχών στις οποίες δραστηριοποιείται, η ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης μέσω της υπηρεσίας #enaevents αναδεικνύει αυτόν τον θησαυρό και τον ενισχύει συνδυάζοντας τον με μια ξεχωριστή αίσθηση φιλοξενίας. Έχοντας μακρόχρονη επιχειρηματική παρουσία στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, γνωρίζει καλά την περιοχή, σαν το σπίτι της και όλες τις διαθέσιμες επιλογές που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε τύπου και μεγέθους εκδήλωση.
Τι κάνει ξεχωριστή την #enaevents;
Οι άνθρωποι της.
Στον πυρήνα της δυναμικής ομάδας της #enaevents, συναντάμε ενθουσιώδεις επαγγελματίες με πρόσωπο και ονοματεπώνυμο. Η Σοφία Αργυριάδου, η Μαρία Καρυοφυλάκη, η Κατερίνα Κανανίδου και ο Χρήστος Πιτιακούδης, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία τους, με επαγγελματισμό αλλά και προσωπική φροντίδα, επιμελούνται τις λεπτομέρειες κάθε εκδήλωσης. Την ομάδα πλαισιώνει η Νανά Ζυγούρα, σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης, marketing & επικοινωνίας.
Η διάθεση συνεργασίας.
Σοφία: Συνεργαζόμαστε με ταλαντούχους επαγγελματίες κάθε ειδικότητας και παράλληλα εκπαιδεύουμε τις ομάδες των εταιρειών και φορέων που μας εμπιστεύονται, ώστε να δίνουμε υπεραξία σε κάθε εκδήλωση που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε.
Η δημιουργική και δυναμική ομάδα της #enaevents πλαισιώνεται από έμπειρους εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες κάθε ειδικότητας, οι οποίοι ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις κάθε σύγχρονης διοργάνωσης. Συνεργάζεται επίσης, πάντα στενά με το στελεχιακό δυναμικό των εταιρειών και των φορέων που την εμπιστεύονται: από την στοχοθεσία της διοργάνωσης, τον αναλυτικό σχεδιασμό, την επιλογή του ιδανικού χώρου διεξαγωγής, τις επικοινωνίες με όλους τους ενδιαφερόμενους, την ολοκληρωμένη προβολή της εκδήλωσης, τη διαχείριση της τροφοδοσίας, την σχεδίαση των παράλληλων εκδηλώσεων και τον συντονισμό όλων εκείνων των σημαντικών σημείων αλλά και μικρών λεπτομερειών που κάνουν ξεχωριστή και επιτυχημένη κάθε εκδήλωση.
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας.
Μαρία: Οι σύγχρονες τεχνολογίες αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που αξιοποιεί η #enaevents τόσο στις δια ζώσης και υβριδικές εκδηλώσεις μας, όσο και σε αυτές που πραγματοποιούνται online.
Οι απομακρυσμένης συμμετοχής εκδηλώσεις στον ψηφιακό κόσμο άνθισαν ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19 και συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Σύμφωνα με μελέτη του Northwestern University: Διαπιστώθηκε ότι τα εικονικά συνέδρια είναι εξίσου αποτελεσματικά – αν όχι πιο αποτελεσματικά – στην ενθάρρυνση αλληλεπιδράσεων και, ως εκ τούτου, στην πυροδότηση νέων συνεργασιών μεταξύ επιστημόνων.
Πηγή: https://news.northwestern.edu/stories/2022/03/are-conferences-worth-the-time-and-money/?fj=1
Η #enaevents αναγνωρίζοντας την ανάγκη απομακρυσμένης συμμετοχής, παρέχει επαναστατικές λύσεις για υβριδικές εκδηλώσεις που συνδυάζουν τη φυσική και την ψηφιακή συμμετοχή και επιτρέπουν την σύνδεση της εκδήλωσης με το κοινό της σε κάθε γωνιά του κόσμου, προσφέροντας μια προηγμένη και αξιόπιστη εμπειρία προς όλους τους συμμετέχοντες.
Η ομάδα της #enaevents αξιοποιεί κάθε σύγχρονη τεχνολογία που της επιτρέπει να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες διοργάνωσης, καθώς και να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις του κλάδου της διοργάνωσης εκδηλώσεων. Στο επίκεντρο των τεχνολογικών της εργαλείων βρίσκεται ο #enaevents_builder, μια δική της ψηφιακή πλατφόρμα που τίθεται στην υπηρεσία κάθε διοργάνωσης και στη διάθεση κάθε διοργανωτή εκδηλώσεων για την εύκολη και γρήγορη διαχείριση της εκδήλωσης του.
Η φιλοξενία.
Κατερίνα: Στον πυρήνα της φιλοσοφίας της #enaevents βρίσκεται η “σπιτική” φιλοξενία. Η περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας είναι το σπίτι μας και μας αρέσει να καλωσορίζουμε τους συμμετέχοντες των εκδηλώσεων μας σε επιλεγμένους όμορφους και λειτουργικούς χώρους εκδηλώσεων στην περιοχή, αλλά και στο δικό μας φιλόξενο πολυχώρο, το #enahub.
Η #enaevents διαθέτει το δικό της πολυχώρο, το #enahub, το οποίο πληροί όλες τις απαιτήσεις για συναντήσεις και εκδηλώσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους. Στο #enahub, ένα γεμάτο δημιουργική ζωντάνια σημείο συνάντησης ανθρώπων και ιδεών από κάθε τομέα με κοινό στόχο την ανάπτυξη, την εκπαίδευση, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, οι συμμετέχοντες απολαμβάνουν εξαιρετική φιλοξενία. Η ευελιξία στη διαμόρφωση του χώρου, ο τεχνικός εξοπλισμός και οι υποστηρικτικοί «οικοδεσπότες», εξασφαλίζουν την κάλυψη των ξεχωριστών αναγκών κάθε εκδήλωσης.
Η διαδρομή της #enaevents μέχρι σήμερα
Η #enaevents έχει:
διοργανώσει περισσότερες από 30 εκδηλώσεις ενημέρωσης τόσο δικές της, όσο και για λογαριασμό συνεργατών της & 1 διεθνές επιστημονικό συνέδριο
διαδώσει πολύτιμες πληροφορίες και γνώσεις σε 7 πόλεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
φιλοξενήσει στο δικό της χώρο #enahub, περισσότερες από 15 εκδηλώσεις και επίσημες συναντήσεις ομάδων εργασίας
καλωσορίσει με χαμόγελο και ενημερώσει περισσότερους από 3.000 ανθρώπους
δώσει βήμα σε περισσότερους από 250 ομιλητές να μοιραστούν τις σκέψεις τους με το κοινό της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης
χαμογελάσει, φωτογραφηθεί, συνομιλήσει, ανταλλάξει ιδέες και γεμίσει εμπειρίες και θετική ενέργεια
στο όμορφο ταξίδι της μέχρι σήμερα.
Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια για την #enaevents;
Χρήστος: Το μέλλον της #enaevents περιλαμβάνει συνεχή εκπαίδευση, εξέλιξη και ανάπτυξη τόσο για μας τους ίδιους, όσο και για όλους τους ανθρώπους που συνεργάζονται μαζί μας με σκοπό τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών.
Στα μελλοντικά σχέδια της #enaevents είναι να συνεχίσει να παρέχει ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες διοργάνωσης εκδηλώσεων, οι οποίες συμβάλλουν καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων των εταιρειών, των οργανισμών και των φορέων που την εμπιστεύονται.
Νανά Ζυγούρα: Στον κόσμο της σύγχρονης Επικοινωνίας Marketing είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη οι επιχειρήσεις, οι οργανισμοί, οι φορείς και οποιαδήποτε συλλογικότητα επιθυμεί να επικοινωνήσει με τα κοινά που την ενδιαφέρουν, να επικοινωνεί και μέσω άψογα οργανωμένων εκδηλώσεων, τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό χώρο. Αυτή την ανάγκη έρχεται να καλύψει η ομάδα της #enaevents, η οποία μαζί με τις ποικίλες οργανωτικές λύσεις που προσφέρει, εμπλουτίζει κάθε διοργάνωση και με την αξία της σπιτικής φιλοξενίας, ώστε αυτή να καταγράφεται ως μια πολύτιμη και αξέχαστη εμπειρία!
Σε αναμονή των επόμενων μας εκδηλώσεων που έρχονται το προσεχές διάστημα, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και την υποστήριξη σας. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να κάνουμε τις ιδέες σας πραγματικότητα και να συμβάλλουμε αποτελεσματικά στην επιτυχία των εκδηλώσεων σας.